Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
3
1
VS
(20:15, 20:15, 16:20, 21:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
38/99 ATAK 35/98
11 BLOK 7
4/76 SERWIS 7/71
24 BŁ. PRZECIWNIKA 21
77 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

42.42

SERWIS%

0
ATAK

Jarek Malczyk

PANATTONI


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 6/15 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

53.33

WYD%

26.67

SKUT%

40
BLOK

Wojciech Kasprzyk

PANATTONI


BLOK 4.5 B1 3
SR 4 B2 3
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Bartek Łęgowski

PANATTONI


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

73.33

PERF%

13.33

WYD%

60

SKUT%

73.33
OBRONA

Fabiola Bentz

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 10
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kamil Skutnik 12.5 4 11 3 7 3 0 1 1 0 0 11 0 3 8 3 1 4 58 16 8 0
Wojciech Kasprzyk 10.5 4 5 0 2 0 2 3 3 1 3 17 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
Piotr Krzak 10 4 9 0 3 3 2 0 0 1 2 9 3 3 6 1 3 0 69 23 6 0
Bartek Łęgowski 8.5 4 6 3 12 0 5 2 1 0 0 7 2 2 9 2 2 0 73 13 5 1
Jarek Malczyk 8 4 6 0 1 0 0 1 2 0 0 6 2 0 4 1 0 1 67 0 5 1
Monika Gorzewska 3.5 4 1 2 12 1 0 0 1 2 3 7 0 1 5 1 1 1 67 11 5 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 14 4 14 4 11 2 2 0 0 0 1 11 2 3 4 6 1 2 44 19 6 1
Andrzej Gut 12 4 8 2 6 3 3 4 0 0 0 8 1 0 0 0 0 1 0 0 4 0
Matija Belcic 10 4 7 2 9 4 5 3 0 0 3 11 2 2 5 5 2 0 50 14 8 0
Giacomo Bima 8 4 2 0 1 0 0 0 0 6 2 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Piotr Gawroński 4 4 4 1 2 2 3 0 0 0 0 8 0 0 2 0 0 0 100 0 2 0
Fabiola Bentz 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 1 7 0 0 0 2 0 0 0 0 10 0
Andrey Pronoza 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 15 6 1 35 0 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)