Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

4 vs 5

PANATTONI
2
3
VS
(17:20, 16:20, 21:20, 20:16, 10:15)
MOIIB
Raport meczowy
44/116 ATAK 53/116
4 BLOK 13
6/84 SERWIS 2/90
30 BŁ. PRZECIWNIKA 23
84 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 20 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

64.52

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Krapa

MOIIB


ATAK 20 SR 5
ATAK/SR 4 ∑A 31

ATAK%

64.52
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 3/17 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

47.06

WYD%

-11.76

SKUT%

17.65
BLOK

Andrzej Krapa

MOIIB


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

73.33

SKUT%

80
OBRONA

Damian Majewski

MOIIB


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 18 5 16 5 5 4 2 1 0 1 2 8 1 6 6 2 1 0 80 40 2 4
Piotr Krzak 17 5 13 7 7 4 5 1 0 3 5 4 5 5 3 4 2 0 57 36 1 2
Wojciech Kasprzyk 9.5 5 8 2 11 2 2 0 1 1 2 18 1 0 1 2 0 2 20 0 3 1
Bartek Łęgowski 8.5 5 7 2 9 3 2 1 1 0 0 11 0 6 12 15 2 0 51 17 1 4
Marta Sieklucka 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 20 1 4 2 4 0 0 60 40 1 2
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 24 5 20 2 5 2 2 3 2 0 0 12 2 9 15 9 1 2 67 25 4 2
Karol Krzewiński 15.5 5 14 8 5 1 2 0 1 1 0 13 2 2 3 0 3 1 56 22 2 0
Damian Majewski 12.5 5 9 6 5 0 3 2 3 0 1 9 2 1 2 2 0 1 50 17 5 1
Marcin Zacharski 12.5 5 9 3 8 1 2 1 3 1 2 11 2 0 4 5 5 2 25 0 1 0
Daniel Saganek 3.5 5 1 1 0 0 1 1 3 0 1 13 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Małgorzata Rojek 0 5 0 1 4 0 1 0 0 0 1 14 3 5 2 2 0 0 78 56 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)