Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A

WARSFOLL
3
1
VS
(20:17, 21:19, 20:21, 20:15)
BESTCAN
Raport meczowy
49/92 ATAK 42/67
3 BLOK 4
12/81 SERWIS 2/73
17 BŁ. PRZECIWNIKA 24
81 SUMA 72
53

ATAK%

15

SERWIS%

63

ATAK%

3

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 29 SR 4 PKT/SR 7.25
ATAK 23 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

60.53

SERWIS%

33.33
ATAK

Michał Skibiński

BESTCAN


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 13

ATAK%

76.92
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 6/18 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

61.11

WYD%

5.56

SKUT%

33.33
BLOK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 24 SR 4
∑P/SR 6

DOKŁ%

91.67

PERF%

62.5

WYD%

87.5

SKUT%

91.67
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 29 4 23 4 5 3 3 0 0 6 5 2 5 10 5 4 0 1 75 50 1 2
Jacek Małecki 14.5 4 12 4 5 0 2 0 3 1 4 9 1 4 8 5 1 1 63 21 2 2
Adam Pempiak 13 4 10 3 4 1 2 0 0 3 4 14 2 15 7 1 1 0 92 63 3 1
Rafał Winiewski 5.5 4 4 2 4 0 1 0 3 0 0 10 0 0 1 0 0 0 100 0 0 1
Ela Dzioba 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 4 7 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 25 4 22 5 6 1 3 2 0 1 1 6 2 5 3 3 0 2 62 38 2 1
Michał Skibiński 11 4 10 2 1 0 0 1 0 0 1 11 2 6 7 3 3 6 52 24 2 3
Denis Ilkiewicz 8.5 4 7 0 0 1 2 0 1 1 0 10 1 2 7 5 2 2 50 11 3 2
Marek Zaręba 3.5 4 3 0 2 1 0 0 1 0 0 9 2 1 0 3 1 1 17 17 0 1
Karol Gothardt 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 1 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Alina Urbanovich 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 11 1 1 1 2 2 1 29 14 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)