Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o VII m.

PANATTONI
3
0
VS
(20:17, 20:17, 20:12)
ENERGY TEAM
Raport meczowy
24/53 ATAK 25/55
6 BLOK 3
8/59 SERWIS 0/47
22 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Norbert Kossakowski

ENERGY TEAM


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

56.25

SERWIS%

0
ATAK

Jarek Malczyk

PANATTONI


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

58.33

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 15.5 3 11 0 5 1 2 3 1 1 0 8 3 0 4 0 1 0 80 0 6 0
Piotr Krzak 12 3 6 4 3 0 2 2 0 4 3 5 0 2 4 1 2 0 67 22 2 0
Jarek Malczyk 6 3 5 1 1 1 0 0 0 1 2 10 1 0 11 3 1 0 73 0 4 0
Wojciech Kasprzyk 3.5 3 2 3 3 1 2 0 1 1 0 8 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Marta Sieklucka 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 4 1 2 1 0 0 75 25 3 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 19 3 18 1 7 2 4 1 0 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Marcin Wierzbicki 4 3 3 1 4 3 2 1 0 0 0 5 4 2 7 4 4 2 47 11 1 0
Łukasz Bielecki 4 3 3 0 3 0 1 1 0 0 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Hubert Zach 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Kamil Rytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 5 0 3 62 5 3 1
Adam Bala 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 2 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Zbigniew Grabiński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Karolina Gromuł 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 3 2 2 3 30 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)