Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
3
0
VS
(20:17, 20:11, 20:16)
WARSFOLL
Raport meczowy
36/63 ATAK 23/62
6 BLOK 3
2/58 SERWIS 3/46
16 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

MOIIB


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

55.56

SERWIS%

7.14
ATAK

Jędrzej Ryniec

MOIIB


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Antek Winiewski

WARSFOLL


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Andrzej Krapa

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Zuza Rusak

MOIIB


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Piotr Krzak

MOIIB


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 12 3 10 2 5 1 0 56 18 1 0 1 1 11 1 1 0 0 0 0 100 100 3 1
Andrzej Krapa 11.5 3 9 2 3 1 2 53 17 2 1 0 0 5 1 3 4 3 0 0 70 30 1 1
Jędrzej Ryniec 10 3 8 2 0 0 0 80 10 2 0 0 0 5 2 3 4 8 1 1 41 18 0 2
Piotr Krzak 5 3 5 0 2 0 2 56 9 0 0 0 1 4 2 2 2 1 1 2 50 25 6 1
Zuza Rusak 4 3 4 1 1 1 2 44 9 0 0 0 1 10 0 3 3 1 0 0 86 43 0 0
Daniel Saganek 1.5 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 9 3 8 2 4 2 1 47 17 0 0 1 0 7 1 7 10 5 1 1 71 29 3 1
Bartosz Zaborowski 7 3 6 3 2 3 3 35 17 1 0 0 1 4 1 3 4 2 1 0 70 30 0 1
Jacek Małecki 6 3 6 2 5 0 2 40 15 0 0 0 0 6 1 3 3 1 0 1 75 38 1 1
Antek Winiewski 5 3 3 2 3 1 2 27 11 0 0 2 0 10 0 3 2 2 1 0 63 38 2 0
Rafał Winiewski 2 3 0 0 1 0 0 0 1 2 0 0 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)