Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
1
3
VS
(9:20, 10:20, 20:18, 11:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
22/62 ATAK 40/80
0 BLOK 2
2/51 SERWIS 10/76
26 BŁ. PRZECIWNIKA 26
50 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Zaborowski

WARSFOLL


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

60

SERWIS%

23.08
ATAK

Bartosz Zaborowski

WARSFOLL


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 5/21 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

42.86

WYD%

9.52

SKUT%

23.81
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

92.86

PERF%

50

WYD%

92.86

SKUT%

92.86
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Przemysław Petrykowski 8 4 8 7 5 0 2 36 22 0 0 0 0 3 5 2 1 5 1 2 27 18 0 2
Mateusz Mazur 8 4 7 2 3 0 3 47 15 0 0 1 0 6 3 2 0 5 4 1 17 17 2 0
Damian Jędrzejewski 4 4 4 0 6 2 4 25 16 0 0 0 0 4 2 3 3 0 4 2 50 25 1 2
Andrzej Zubrzycki 3 4 3 1 3 0 1 38 8 0 0 0 0 10 0 0 4 4 1 3 33 0 1 2
Małgorzata Gryziak 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 9 1 1 1 2 1 2 29 14 1 4
Adam Grzanka 0 4 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 1 2 4 0 0 43 14 3 3
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Zaborowski 18 4 15 5 4 0 1 60 25 0 0 3 2 5 3 4 3 4 0 0 64 36 1 0
Adam Pempiak 14 4 8 5 3 0 1 47 17 1 0 5 4 9 3 7 6 1 0 0 93 50 3 1
Jan Żaczek 13 4 10 4 2 0 3 53 19 1 0 2 3 6 2 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Antek Winiewski 6 4 6 1 4 0 4 40 15 0 0 0 0 7 2 7 4 1 0 1 85 54 1 0
Rafał Winiewski 1 4 1 1 1 0 1 25 4 0 0 0 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 3 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)