Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
1
3
VS
(20:13, 12:20, 15:20, 10:20)
MOIIB
Raport meczowy
30/67 ATAK 39/77
5 BLOK 3
3/58 SERWIS 3/71
19 BŁ. PRZECIWNIKA 28
57 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Kmak

MAMOBILE


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

47.62

SERWIS%

10
ATAK

Damian Majewski

MOIIB


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 17

ATAK%

70.59
SERWIS

Michał Zając

MAMOBILE


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

26.67

WYD%

-20

SKUT%

13.33
BLOK

Marcin Kmak

MAMOBILE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mateusz Witkowski

MAMOBILE


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

70

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Andrzej Krapa

MOIIB


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kmak 13 4 10 2 4 1 4 48 21 2 0 1 0 8 1 0 7 3 3 1 50 0 1 0
Mateusz Witkowski 10.5 4 9 2 3 0 2 56 16 1 1 0 0 4 3 0 14 4 2 0 70 0 3 0
Damian Kołakowski 8.5 4 8 1 5 0 4 44 18 0 1 0 0 7 1 1 4 1 2 0 63 13 4 1
Adam Jabłoński 3 4 3 3 2 2 1 27 11 0 0 0 0 8 2 1 9 3 1 1 67 7 5 1
Michał Zając 3 4 0 0 0 0 1 0 1 0 2 2 2 6 5 0 2 3 1 0 33 0 0 0
Natalia Kmak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 0 0 0 0 1 0 0 3 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 12 4 11 2 4 2 1 55 20 0 0 1 1 8 2 1 8 8 1 2 45 5 6 0
Damian Majewski 12 4 12 1 2 1 1 71 17 0 0 0 1 12 0 1 1 0 0 0 100 50 0 0
Jakub Kiliszek 11 4 8 0 2 2 3 53 15 0 2 2 2 7 4 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Jędrzej Ryniec 6.5 4 5 3 5 0 1 36 14 1 1 0 2 11 1 0 6 3 0 1 60 0 4 1
Zuza Rusak 3 4 3 3 2 0 2 30 10 0 0 0 1 6 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Daniel Saganek 0.5 4 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 2 8 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marcin Zacharski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 3 1 0 56 22 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)