Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
3
0
VS
(20:13, 20:14, 20:9)
MAMOBILE
Raport meczowy
28/48 ATAK 20/69
6 BLOK 0
4/59 SERWIS 2/37
22 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 17.5 SR 3 PKT/SR 5.83
ATAK 12 BLOK 3.5 SERWIS 2

ATAK%

75

SERWIS%

20
ATAK

Łukasz Jasiński

CBRE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 16

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Jasiński

CBRE


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Łukasz Jasiński

CBRE


BLOK 3.5 B1 2
SR 3 B2 3
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Mateusz Siara

CBRE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Jasiński

CBRE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 17.5 3 12 1 2 0 1 75 16 2 3 2 0 7 1 1 1 1 1 0 50 25 5 0
Bartek Kapturski 6 3 4 2 3 0 0 44 9 1 0 1 2 6 2 2 4 1 0 1 75 25 5 1
Michał Sarnecki 5 3 3 0 1 0 0 75 4 0 2 1 0 3 1 0 2 3 0 0 40 0 2 0
Adam Dukata 4.5 3 4 1 5 0 0 40 10 0 1 0 2 13 1 0 0 2 2 1 0 0 5 2
Mateusz Siara 4 3 4 0 2 0 1 57 7 0 0 0 0 8 1 1 4 0 0 0 100 20 3 0
Aleksandra Zmuda 1 3 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 0 6 2 0 2 0 0 0 100 0 2 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Macioszczyk 10 3 9 0 4 1 2 56 16 0 0 1 1 4 1 1 6 4 1 2 50 7 4 1
Mateusz Witkowski 5 3 4 2 3 1 3 31 13 0 0 1 1 4 2 1 6 5 3 0 47 7 3 0
Marcin Kmak 4 3 4 5 5 1 4 21 19 0 0 0 0 3 2 0 2 2 0 0 50 0 1 0
Michał Zając 2 3 2 0 2 0 0 50 4 0 0 0 0 4 0 1 4 2 0 1 63 13 1 0
Adam Jabłoński 1 3 1 2 8 3 3 6 17 0 0 0 1 5 1 1 3 4 0 0 50 13 3 1
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 0 0 1 0 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)