Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BUSNEX
0
3
VS
(17:20, 12:20, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
16/43 ATAK 23/41
1 BLOK 3
3/44 SERWIS 6/59
23 BŁ. PRZECIWNIKA 28
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BUSNEX


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

61.54

SERWIS%

25
ATAK

Bartosz Zaborowski

WARSFOLL


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Michał Skibiński

BUSNEX


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Jakub Myszka

WARSFOLL


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Kuba Kus

WARSFOLL


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

16.67

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Denis Ilkiewicz

BUSNEX


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BUSNEX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 10 3 8 0 4 0 1 62 13 0 0 2 0 4 2 0 2 4 0 0 33 0 1 0
Mateusz Drzewiecki 4 3 4 0 1 1 7 31 13 0 0 0 0 3 3 1 2 3 2 2 30 10 2 0
Denis Ilkiewicz 3 3 1 0 4 1 1 14 7 1 0 1 0 6 2 1 4 8 3 0 31 6 4 0
Marcin Kucharski 3 3 3 1 4 1 1 30 10 0 0 0 0 6 3 0 1 8 2 2 8 0 0 0
Alina Urbanovich 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 5 3 0 0 0 0 2 0 0 2 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Myszka 9.5 3 4 0 4 0 1 44 9 1 1 4 3 6 3 0 4 3 1 1 44 0 4 1
Antek Winiewski 9 3 8 1 1 1 2 62 13 1 0 0 1 3 1 2 1 0 1 2 50 33 2 0
Bartosz Zaborowski 7 3 6 1 0 0 0 86 7 0 0 1 1 4 2 1 3 2 2 0 50 13 4 0
Kuba Kus 3 3 3 0 3 0 3 33 9 0 0 0 1 6 2 1 5 0 0 0 100 17 3 0
Rafał Winiewski 2.5 3 2 0 1 0 0 67 3 0 1 0 1 7 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 8 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)