Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

1/2 FB

MAMOBILE
0
3
VS
(15:20, 15:20, 13:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
23/61 ATAK 40/80
4 BLOK 5
2/44 SERWIS 2/58
14 BŁ. PRZECIWNIKA 13
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Viktor Vashev

PKP INTERCITY


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 16 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

53.33

SERWIS%

10
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Natalia Kmak

MAMOBILE


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Przemysław Petrykowski

PKP INTERCITY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Macioszczyk 8 3 6 2 5 0 1 43 14 1 2 0 2 6 0 4 3 7 2 0 44 25 3 3
Adam Jabłoński 7.5 3 7 0 7 3 1 39 18 0 1 0 0 7 0 0 0 4 2 1 0 0 0 4
Marcin Kmak 6 3 6 1 4 1 1 46 13 0 0 0 0 6 1 2 2 2 1 0 57 29 2 1
Mateusz Witkowski 3 3 3 0 6 1 3 23 13 0 0 0 0 3 1 2 9 7 2 1 52 10 4 2
Michał Zając 2.5 3 1 0 1 0 1 33 3 1 1 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Natalia Kmak 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Viktor Vashev 19 3 16 4 8 2 0 53 30 2 0 1 0 9 0 2 5 3 0 1 64 18 3 1
Damian Wojciuk 9 3 7 4 5 1 1 39 18 2 0 0 4 7 2 4 5 2 0 1 75 33 3 0
Andrzej Zubrzycki 8 3 8 2 2 0 1 62 13 0 0 0 2 8 1 2 2 3 1 0 50 25 1 0
Przemysław Petrykowski 8 3 7 3 2 1 4 41 17 1 0 0 1 9 2 1 1 3 0 0 40 20 4 0
Małgorzata Gryziak 3 3 2 0 0 0 0 100 2 0 0 1 0 9 2 2 1 1 1 0 60 40 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)