Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
0
3
VS
(7:20, 17:20, 14:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
16/67 ATAK 33/66
4 BLOK 6
2/40 SERWIS 2/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 19
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Viktor Vashev

PKP INTERCITY


PKT 22 SR 3 PKT/SR 7.33
ATAK 18 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

56.25

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Michał Zając

MAMOBILE


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Viktor Vashev

PKP INTERCITY


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Mateusz Witkowski

MAMOBILE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

30

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Witkowski 6.5 3 6 2 4 1 3 38 16 0 1 0 0 3 1 3 6 1 0 0 90 30 5 2
Mateusz Macioszczyk 5 3 4 3 9 0 2 22 18 1 0 0 1 8 1 8 5 5 1 1 65 40 2 2
Marcin Kmak 4.5 3 2 3 7 1 4 12 17 1 1 1 1 4 1 0 0 0 1 0 0 0 1 0
Adam Jabłoński 4 3 4 1 5 4 1 27 15 0 0 0 1 4 2 9 2 4 0 1 69 56 1 0
Michał Zając 2 3 0 0 0 0 1 0 1 0 2 1 0 3 1 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 0 0 0 3 0 0 0 0 1 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Viktor Vashev 22 3 18 6 7 0 1 56 32 4 0 0 1 8 1 8 1 4 0 0 69 62 3 1
Andrzej Zubrzycki 12 3 9 0 3 1 1 64 14 1 0 2 0 12 1 1 5 2 0 1 67 11 4 1
Damian Wojciuk 7 3 6 2 5 3 3 32 19 1 0 0 4 8 1 1 2 5 0 0 38 13 5 1
Małgorzata Gryziak 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 6 1 2 0 0 1 1 50 50 4 0
Monika Wróblewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 1 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)