Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
2
3
VS
(12:20, 21:20, 20:13, 18:20, 12:15)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
9/16 ATAK 33/55
0.5 BLOK 8
0/19 SERWIS 4/53
73.5 BŁ. PRZECIWNIKA 43
83 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 15 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

68.18

SERWIS%

0
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 16

ATAK%

68.75
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/15 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

26.67

WYD%

-6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 4 B1 2
SR 5 B2 4
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 4 SR 5
∑P/SR 0.8

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Denis Ilkiewicz 6 5 6 0 4 2 1 0 0 0 0 7 3 1 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Marek Zaręba 3.5 4 3 0 0 0 0 0 1 0 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 19 5 15 0 2 0 5 2 4 0 1 8 2 3 5 0 0 1 89 33 4 1 0
Paweł Boratowski 14.5 5 11 0 1 1 3 0 3 2 2 10 3 0 4 0 0 0 100 0 3 1 0
Jarek Bączek 8.5 5 5 0 5 1 2 0 3 2 2 8 3 11 12 1 0 2 88 42 2 0 0
Kuba Korpak 3 3 2 0 2 0 0 0 2 0 2 8 0 1 1 1 0 0 67 33 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony