Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(20:15, 20:17, 17:20, 16:20, 15:5)
MAMOBILE
Raport meczowy
35/82 ATAK 26/65
7 BLOK 6.5
5/51 SERWIS 1/39
41 BŁ. PRZECIWNIKA 43.5
88 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

51.85

SERWIS%

10
ATAK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 27

ATAK%

51.85
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/15 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

26.67

WYD%

-20

SKUT%

13.33
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 3
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.7
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

100

PERF%

37.5

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 16 5 14 3 6 3 1 0 2 1 2 4 3 2 12 6 1 2 61 9 4 1 0
Paweł Boratowski 14 5 10 7 3 3 2 2 0 2 0 14 0 1 4 3 1 1 50 10 4 3 0
Maciej Tworek 11 5 7 5 4 2 2 1 2 2 2 6 5 3 5 0 0 0 100 38 6 1 0
Kuba Korpak 6 5 4 2 2 1 1 1 2 0 0 10 0 0 3 1 0 0 75 0 1 1 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Adrian Augustynik 13.5 5 9 7 7 3 2 3 1 1 1 11 3 3 9 8 1 1 55 14 4 0 0
Kamil Gołębiewski 11 5 10 2 3 3 2 1 0 0 0 9 2 1 7 5 4 3 40 5 2 4 0
Paweł Pyzara 9 5 7 2 2 3 3 1 2 0 2 9 1 3 6 7 2 0 50 17 2 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony