Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:18, 20:18, 21:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
24/43 ATAK 16/43
0.5 BLOK 4
0/29 SERWIS 5/34
36.5 BŁ. PRZECIWNIKA 31
61 SUMA 56

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 20

ATAK%

60
SERWIS

Rafał Dybowski

MAMOBILE


SERWIS 4/15 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

26.67

WYD%

20

SKUT%

26.67
BLOK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

81.25

PERF%

56.25

WYD%

81.25

SKUT%

81.25
OBRONA

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 12.5 3 12 0 3 4 1 0 1 0 0 8 2 9 4 3 0 0 81 56 7 0 0
Piotr Iwańczyk 6 3 6 0 3 2 1 0 0 0 0 11 2 8 3 0 0 3 79 57 8 0 0
Rafał Winiewski 6 3 6 0 4 0 1 0 0 0 0 3 3 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Rafał Dybowski 12 3 7 0 7 0 2 1 0 4 0 10 1 0 1 0 0 0 100 0 2 0 0
Adrian Augustynik 4.5 3 4 0 4 2 0 0 1 0 0 5 1 0 3 4 0 0 43 0 4 0 0
Kamil Gołębiewski 4.5 3 2 0 6 0 1 2 1 0 0 7 0 1 1 0 0 0 100 50 0 0 0
Paweł Pyzara 3 1 2 0 1 0 2 0 0 1 1 2 0 0 2 1 0 0 67 0 2 0 0
Mateusz Macioszczyk 1 1 1 0 0 0 2 0 0 0 0 1 1 1 1 2 0 0 50 25 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony