Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
1
3
VS
(15:20, 21:19, 14:20, 19:21)
WARSFOLL
Raport meczowy
14/35 ATAK 24/49
2.5 BLOK 1.5
0/27 SERWIS 1/31
52.5 BŁ. PRZECIWNIKA 53.5
69 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

59.26

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 27

ATAK%

59.26
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 1/14 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

21.43

WYD%

-14.29

SKUT%

7.14
BLOK

Kamil Gołębiewski

MAMOBILE


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Kamil Gołębiewski 6.5 4 5 0 2 1 2 1 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Rafał Dybowski 5 3 5 1 4 0 0 0 0 0 0 7 3 0 1 3 0 0 25 0 0 0 0
Paweł Pyzara 5 3 4 1 5 0 2 1 0 0 1 5 1 2 6 2 1 2 62 15 6 0 0
Adrian Augustynik 0 3 0 0 3 0 0 0 0 0 1 2 1 3 9 7 3 3 48 12 3 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 17 4 16 1 7 2 1 1 0 0 3 11 3 2 10 0 0 2 86 14 5 0 0
Jan Żaczek 9.5 4 8 2 8 0 4 0 1 1 2 8 3 3 6 6 0 0 60 20 9 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony