Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

JONES LANG LASALLE
3
1
VS
(18:20, 20:17, 21:20, 20:16)
MAMOBILE
Raport meczowy
9/18 ATAK 9/18
3.5 BLOK 3.5
1/39 SERWIS 1/26
65.5 BŁ. PRZECIWNIKA 59.5
79 SUMA 73
50

ATAK%

3

SERWIS%

50

ATAK%

4

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


PKT 10.5 SR 4 PKT/SR 2.63
ATAK 6 BLOK 3.5 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

8.33
ATAK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


SERWIS 1/12 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

8.33
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 3.5 B1 2
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

71.43

PERF%

57.14

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Tylenda 10.5 4 6 0 3 1 0 60 10 2 3 1 1 9 1 1 5 2 2 1 55 9 5 0 0
Maciej Cuch 3 4 3 0 3 1 1 38 8 0 0 0 0 11 1 2 2 10 1 1 25 13 7 0 0
Edyta Stromidło 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Macioszczyk 9 4 7 0 2 2 4 47 15 1 0 1 0 12 1 4 1 1 0 1 71 57 1 0 0
Kamil Gołębiewski 4.5 4 2 0 1 0 0 67 3 2 1 0 3 8 1 0 2 0 0 0 100 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony