Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
1
VS
(20:15, 20:16, 17:20, 21:19)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
20/30 ATAK 33/57
2 BLOK 9
1/29 SERWIS 4/45
55 BŁ. PRZECIWNIKA 24
78 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 14 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

82.35

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 17

ATAK%

82.35
SERWIS

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

100

PERF%

53.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 15 4 14 1 2 2 1 0 2 0 2 7 3 4 5 0 3 2 64 29 2 2 0
Rafał Winiewski 8 4 6 0 1 2 1 1 0 1 5 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Magda Falkowska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 17 4 14 0 2 0 1 2 2 0 0 3 5 2 6 0 4 1 62 15 1 0 0
Paweł Boratowski 12 4 7 0 2 1 1 2 2 2 2 9 1 8 7 0 0 0 100 53 4 0 0
Piotr Boniecki 9.5 4 6 0 4 1 0 1 1 2 0 9 0 6 5 0 1 5 65 35 0 1 0
Kuba Korpak 7.5 4 6 2 6 3 1 0 3 0 3 9 0 5 2 1 3 0 64 45 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony