Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
2
3
VS
(16:20, 20:16, 14:20, 20:13, 10:15)
WARSFOLL
Raport meczowy
31/67 ATAK 32/63
8.5 BLOK 3.5
2/65 SERWIS 6/53
38.5 BŁ. PRZECIWNIKA 42.5
80 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 21 SR 5 PKT/SR 4.2
ATAK 21 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

72.41

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Stempień

WARSFOLL


ATAK 21 SR 5
ATAK/SR 4.2 ∑A 29

ATAK%

72.41
SERWIS

Rafał Winiewski

WARSFOLL


SERWIS 3/15 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

20

WYD%

6.67

SKUT%

20
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

77.78

PERF%

0

WYD%

72.22

SKUT%

77.78
OBRONA

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Boniecki 13.5 5 11 3 3 1 2 0 3 1 2 8 1 3 6 5 0 2 56 19 3 0 0
Maciej Tworek 12.5 5 10 0 4 2 5 2 1 0 0 7 3 2 9 3 1 0 73 13 3 1 0
Paweł Boratowski 7 5 4 2 3 0 2 1 2 1 3 9 3 1 5 6 1 2 40 7 3 0 0
Kuba Korpak 7 5 6 1 6 0 2 0 2 0 0 15 2 1 9 7 0 2 53 5 2 1 0
Krzysztof Winiewski 1.5 4 0 0 0 0 0 0 3 0 2 6 2 0 0 0 0 1 0 0 8 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Stempień 21 5 21 1 3 2 2 0 0 0 0 6 1 6 8 5 0 0 74 32 3 1 0
Jan Żaczek 9 5 6 2 5 1 3 1 0 2 2 5 3 0 14 3 1 0 78 0 3 0 0
Rafał Winiewski 9 5 4 1 1 3 2 2 0 3 0 10 2 0 2 0 1 1 50 0 3 1 0
Piotr Iwańczyk 2.5 5 1 0 2 3 0 0 1 1 1 16 1 2 1 2 3 0 38 25 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony