Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
1
VS
(20:12, 20:15, 17:20, 20:18)
BESTCAN
Raport meczowy
31/49 ATAK 0/4
1.5 BLOK 0
1/31 SERWIS 1/11
43.5 BŁ. PRZECIWNIKA 64
77 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

6.67
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 1/11 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

18.18

WYD%

9.09

SKUT%

9.09
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

85.71

PERF%

64.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Marek Zaręba

BESTCAN


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jan Żaczek 13 4 12 2 0 0 4 0 0 1 1 9 4 13 4 1 1 2 81 62 2 1 0
Marcin Stempień 12.5 4 12 1 4 1 1 0 1 0 1 7 2 9 3 0 0 2 86 64 3 1 0
Rafał Winiewski 8 4 7 0 4 0 1 1 0 0 2 3 1 0 1 0 0 1 50 0 2 0 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Zaręba 1 4 0 0 3 0 1 0 0 1 1 9 0 0 1 0 0 0 100 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony