Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
0
3
VS
(17:20, 14:20, 18:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
19/43 ATAK 24/59
1 BLOK 4
0/18 SERWIS 4/50
29 BŁ. PRZECIWNIKA 28
49 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Rafał Dybowski

MAMOBILE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

43.48

SERWIS%

0
ATAK

Krzysztof Winiewski

PROJEKT TEAM


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

26.67

WYD%

13.33

SKUT%

13.33
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

60

PERF%

40

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Paweł Pyzara

MAMOBILE


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 11
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Rafał Dybowski 11 3 10 4 5 1 3 1 0 0 0 8 2 1 6 4 1 0 58 8 0 1 0
Paweł Pyzara 9 3 9 1 5 2 3 0 0 0 1 2 5 8 3 7 4 2 46 33 7 4 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jarek Bączek 10.5 3 9 3 4 0 0 1 1 0 2 6 1 6 3 3 1 2 60 40 5 3 0
Paweł Boratowski 9.5 3 6 5 4 1 2 1 1 2 2 11 0 0 3 4 0 0 43 0 3 0 0
Kuba Korpak 8 3 6 4 5 2 3 0 0 2 1 12 0 3 2 4 0 1 50 30 2 0 0
Krzysztof Winiewski 4 3 3 2 0 0 0 0 2 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony