Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(20:16, 14:20, 20:11, 16:20, 15:11)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
35/63 ATAK 15/16
7.5 BLOK 3
3/54 SERWIS 2/41
39.5 BŁ. PRZECIWNIKA 58
85 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 11 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

73.33

SERWIS%

6.25
ATAK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 6

ATAK%

100
SERWIS

Edyta Stromidło

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/18 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

11.11
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

90.48

PERF%

57.14

WYD%

90.48

SKUT%

90.48
OBRONA

Edyta Stromidło

JONES LANG LASALLE


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Tworek 15 5 11 0 3 1 0 2 2 1 1 12 2 9 5 1 1 0 88 56 2 0 0
Paweł Boratowski 14 5 13 0 7 3 1 0 0 1 0 17 0 12 7 2 0 0 90 57 0 0 0
Kuba Korpak 11.5 5 8 0 9 1 1 1 3 1 0 8 0 7 5 3 1 1 71 41 1 0 0
Krzysztof Winiewski 5 5 3 0 1 1 0 1 2 0 0 8 3 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Cuch 10 4 9 0 0 0 1 0 2 0 0 11 1 3 3 4 0 1 55 27 2 0 0
Tomasz Tylenda 8 4 6 0 0 0 0 1 2 0 0 8 3 5 3 1 0 0 89 56 3 0 0
Edyta Stromidło 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 1 13 2 0 1 0 0 0 100 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony