Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(19:21, 13:20, 19:21)
MOIIB
Raport meczowy
24/69 ATAK 41/75
2 BLOK 7
1/51 SERWIS 5/61
24 BŁ. PRZECIWNIKA 9
51 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rząca

BESTCAN


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

42.86

SERWIS%

0
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Adam Majchrzak

MOIIB


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

23.08

WYD%

0

SKUT%

15.38
BLOK

Piotr Rząca

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Rząca

BESTCAN


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

73.33

PERF%

20

WYD%

66.67

SKUT%

73.33
OBRONA

Adam Majchrzak

MOIIB


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 14 3 12 7 4 3 2 2 0 0 1 13 1 3 8 3 0 1 73 20 1 3
Tomasz Fabianowicz 7 3 7 5 14 2 1 0 0 0 0 13 1 3 4 3 0 2 58 25 2 1
Krzysztof Panek 6 3 5 1 3 1 2 0 0 1 1 7 1 3 8 8 3 2 46 13 1 1
Renata Rząca 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 0 1 0 0 0 0 100 100 3 1
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 13.5 3 12 5 4 1 2 0 1 1 1 8 2 6 4 4 0 0 71 43 3 4
Damian Majewski 11 3 8 0 3 0 1 1 2 1 1 11 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Karol Krzewiński 10 3 7 1 0 0 2 1 2 1 0 4 3 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Adam Majchrzak 9 3 7 1 3 1 1 0 0 2 1 8 2 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Małgorzata Rojek 8 3 7 1 3 0 3 0 2 0 0 7 0 8 4 7 2 1 55 36 2 0
Daniel Saganek 1.5 3 0 1 0 1 0 1 1 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marcin Zacharski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 4 1 0 55 36 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)