Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(16:20, 14:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
13/28 ATAK 16/29
1 BLOK 3
1/12 SERWIS 3/30
30 BŁ. PRZECIWNIKA 38
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

56.25

SERWIS%

12.5
ATAK

Jan Żaczek

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 16 SR 3
∑P/SR 5.33

DOKŁ%

56.25

PERF%

25

WYD%

31.25

SKUT%

56.25
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 9 3 8 3 1 0 3 53 15 1 0 0 0 4 0 4 5 3 2 2 56 25 1 1
Matija Belcic 6 3 5 0 6 1 1 38 13 0 0 1 0 5 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 7 4 0 15 8 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 10 3 9 1 4 1 1 56 16 0 0 1 1 4 2 0 3 0 0 0 100 0 3 0
Adam Pempiak 10 3 6 1 2 2 1 50 12 2 0 2 1 5 0 4 2 6 2 2 38 25 2 0
Rafał Winiewski 2 2 1 0 0 0 0 100 1 1 0 0 2 3 1 0 0 0 0 1 0 0 2 1
Ela Dzioba 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)