Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
3
1
VS
(14:20, 20:18, 20:17, 20:18)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
42/97 ATAK 14/39
4 BLOK 4
5/73 SERWIS 4/28
23 BŁ. PRZECIWNIKA 51
74 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 15 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

57.69

SERWIS%

20
ATAK

Andrzej Krapa

MOIIB


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 26

ATAK%

57.69
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

27.78

WYD%

-5.56

SKUT%

22.22
BLOK

Adam Majchrzak

MOIIB


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Zacharski

MOIIB


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

81.25

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

81.25
OBRONA

Marcin Zacharski

MOIIB


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 9
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 17.5 4 15 1 6 1 3 58 26 0 1 2 0 8 0 5 2 6 1 1 47 33 0 0
Damian Majewski 10.5 4 9 3 2 2 1 53 17 0 1 1 0 11 1 6 5 3 0 1 73 40 3 1
Marcin Zacharski 10.5 4 10 3 7 2 0 45 22 0 1 0 0 8 1 8 5 2 0 1 81 50 6 3
Karol Krzewiński 5.5 4 5 1 7 2 2 29 17 0 1 0 0 9 0 0 3 2 0 0 60 0 3 0
Daniel Saganek 4 4 1 0 1 0 1 33 3 0 2 2 2 14 0 0 1 0 0 0 100 0 2 1
Adam Majchrzak 2 1 1 2 3 1 3 10 10 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Beata Michorowska 1 4 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 1 11 1 1 2 5 1 3 25 8 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 13 4 7 3 3 2 2 41 17 2 0 4 1 8 5 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Dawid Prusiński 9 4 7 1 10 2 2 32 22 2 0 0 0 10 0 11 11 7 2 2 67 33 0 1
Andrey Pronoza 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 7 0 2 40 13 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)