Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
1
3
VS
(20:16, 19:21, 17:20, 12:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
34/102 ATAK 50/102
4 BLOK 2
4/69 SERWIS 4/76
26 BŁ. PRZECIWNIKA 21
68 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 18 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

51.43

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

75

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Hubert Długozima 13 4 8 7 7 0 3 1 0 4 3 14 4 4 7 1 1 2 73 27 1 6
Patryk Łabuszewski 12.5 4 12 7 6 2 3 0 1 0 0 7 3 5 5 9 0 2 48 24 2 1
Jakub Kiliszek 9.5 4 9 1 12 0 1 0 1 0 0 9 3 7 6 4 3 0 65 35 3 4
Adrian Płachta 5 4 3 3 3 0 0 1 2 0 1 10 1 0 0 0 0 0 0 0 6 1
Maciej Rogulski 2 4 2 1 10 0 2 0 0 0 1 9 0 3 2 1 2 0 63 38 2 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 18 4 18 7 6 2 2 0 0 0 0 8 3 6 5 7 2 2 50 27 1 1
Adam Pempiak 18 4 16 6 4 2 2 2 0 0 0 6 1 6 6 6 1 0 63 32 1 0
Jan Żaczek 9 4 8 3 2 0 3 0 0 1 3 8 3 2 7 2 1 0 75 17 6 3
Piotr Iwańczyk 9 4 7 1 1 0 1 0 0 2 1 7 2 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Rafał Winiewski 2 4 1 1 7 0 2 0 0 1 1 12 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Monika Kaczorowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 13 0 0 0 0 1 2 0 0 6 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)