Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
1
VS
(20:18, 20:18, 15:20, 21:19)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
42/83 ATAK 38/93
10 BLOK 6
3/76 SERWIS 7/74
21 BŁ. PRZECIWNIKA 24
76 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 22.5 SR 4 PKT/SR 5.63
ATAK 17 BLOK 5.5 SERWIS 0

ATAK%

58.62

SERWIS%

0
ATAK

Karol Gothardt

BESTCAN


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/18 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


BLOK 5.5 B1 3
SR 4 B2 5
BLOK/SR 1.38
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 11
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 22.5 4 17 2 4 3 3 3 5 0 0 9 1 0 0 1 0 0 0 0 6 1
Jakub Trzciński 17 4 15 2 5 3 4 1 0 1 2 15 1 0 8 6 2 1 47 0 7 1
Marek Zaręba 5 4 4 0 3 0 1 0 2 0 1 8 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Denis Ilkiewicz 4.5 4 3 3 4 0 0 0 1 1 0 6 2 1 9 4 4 3 48 5 4 0
Krzysztof Panek 3 4 0 0 3 0 0 0 4 1 1 8 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Karol Gothardt 3 4 3 0 1 0 0 0 0 0 0 14 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Anastazja Łatszewa 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 8 0 3 56 8 4 0
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boniecki 17 4 11 2 5 3 0 3 2 2 0 9 1 0 3 6 0 1 30 0 3 0
Przemek Ulejczyk 12 4 10 1 2 2 4 0 0 2 1 6 6 2 11 6 1 0 65 10 6 0
Tomek Olkowski 11 4 10 1 10 0 3 0 2 0 0 15 0 0 3 6 1 0 30 0 3 0
Kuba Korpak 7 4 3 1 4 1 0 1 0 3 3 12 0 0 6 3 0 0 67 0 0 0
Jarek Bączek 4 4 4 1 9 4 2 0 0 0 2 10 2 1 8 4 2 2 53 6 9 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)