Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(17:20, 16:20, 21:19, 20:14, 15:10)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
45/100 ATAK 14/33
9 BLOK 1.5
2/88 SERWIS 4/30
33 BŁ. PRZECIWNIKA 63.5
89 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 16.5 SR 5 PKT/SR 3.3
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

43.33

SERWIS%

18.75
ATAK

Przemek Ulejczyk

PROJEKT TEAM


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 17

ATAK%

52.94
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/16 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

31.25

WYD%

-6.25

SKUT%

18.75
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


∑P 14 SR 5
∑P/SR 2.8

DOKŁ%

71.43

PERF%

21.43

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Chmielewski 15.5 5 14 3 5 2 3 52 27 1 1 0 3 10 1 2 5 2 1 1 64 18 6 1
Przemek Ulejczyk 13 5 9 1 3 1 3 53 17 2 0 2 0 7 4 7 3 5 1 1 59 41 1 1
Maciej Tworek 10.5 5 8 2 6 0 2 44 18 2 1 0 1 12 2 8 1 3 3 3 50 44 6 0
Piotr Boniecki 9.5 5 8 1 6 2 3 40 20 1 1 0 1 15 1 3 7 2 0 2 71 21 5 0
Tomek Olkowski 6.5 5 5 3 4 2 1 33 15 1 1 0 0 11 0 1 0 2 2 3 13 13 3 0
Monika Tworek 1 5 1 0 2 0 0 33 3 0 0 0 1 17 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 16.5 5 13 2 5 3 7 43 30 0 1 3 2 7 4 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Andrey Pronoza 3 5 1 0 1 0 1 33 3 0 2 1 0 12 1 4 8 5 1 0 67 22 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)