Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
0
3
VS
(10:20, 13:20, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
16/39 ATAK 25/37
1 BLOK 4
1/32 SERWIS 4/58
19 BŁ. PRZECIWNIKA 27
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 7 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

77.78

SERWIS%

25
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Mateusz Stecz

WARSFOLL


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Piotr Wołodźko

WARSFOLL


BLOK 1.5 B1 0
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

7.69

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Ela Dzioba

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 6 3 5 2 6 1 2 0 0 1 1 4 2 0 2 3 1 0 33 0 1 0
Denis Ilkiewicz 5 3 4 0 3 0 2 1 0 0 1 1 4 0 5 4 1 1 45 0 0 0
Krzysztof Panek 5 3 5 2 2 0 1 0 0 0 2 5 1 0 3 5 2 0 30 0 2 1
Marek Zaręba 1 3 1 1 0 1 0 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Anastazja Łatszewa 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 4 4 2 2 33 0 1 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Stecz 10 3 7 1 0 0 1 1 0 2 1 3 2 0 2 2 2 1 29 0 2 1
Adam Pempiak 8 3 8 0 2 1 1 0 0 0 1 4 1 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Marcin Stempień 7 3 6 2 2 0 0 0 0 1 4 10 1 1 9 1 2 0 77 8 3 0
Tomasz Tylenda 6.5 3 4 1 0 0 1 0 3 1 2 5 1 0 1 0 0 1 50 0 1 1
Piotr Wołodźko 1.5 3 0 0 0 0 0 0 3 0 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 0 1 0 0 0 100 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)