Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
3
1
VS
(18:20, 20:9, 20:14, 21:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
35/70 ATAK 19/42
9 BLOK 2.5
4/67 SERWIS 1/31
31 BŁ. PRZECIWNIKA 40.5
79 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Kalbarczyk

MAMOBILE


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 12 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

54.55

SERWIS%

7.69
ATAK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Patryk Kamieniecki

MAMOBILE


SERWIS 1/9 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

11.11

WYD%

11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Marcin Kalbarczyk

MAMOBILE


BLOK 4 B1 3
SR 4 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Adam Wyczołek

MAMOBILE


∑P 21 SR 4
∑P/SR 5.25

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Adam Wyczołek

MAMOBILE


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 3
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kalbarczyk 17 4 12 3 3 1 3 55 22 3 2 1 3 5 4 0 0 0 0 0 0 0 1 3
Adam Wyczołek 9.5 4 8 2 2 0 1 62 13 0 1 1 6 10 1 6 9 3 3 0 71 29 2 1
Adrian Augustynik 9 4 6 0 1 0 1 75 8 1 2 1 4 6 2 1 4 4 1 0 50 10 0 1
Kamil Gołębiewski 7 4 5 1 1 0 2 56 9 1 2 0 0 13 1 2 4 3 0 1 60 20 1 1
Patryk Kamieniecki 5.5 4 4 1 6 2 5 22 18 0 1 1 0 8 0 3 3 2 0 2 60 30 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 10.5 4 9 3 3 0 0 60 15 1 1 0 0 9 1 6 9 6 2 2 60 24 1 2
Matija Belcic 9 4 9 1 6 3 3 41 22 0 0 0 1 6 3 2 3 1 2 1 56 22 0 1
Andrey Pronoza 3 4 1 0 1 1 2 20 5 0 2 1 0 8 2 1 0 0 1 0 50 50 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)