Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
2
3
VS
(20:18, 21:20, 15:20, 16:20, 14:16)
WARSFOLL
Raport meczowy
43/92 ATAK 56/106
5 BLOK 7
6/86 SERWIS 5/94
32 BŁ. PRZECIWNIKA 26
86 SUMA 94

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 25.5 SR 5 PKT/SR 5.1
ATAK 20 BLOK 4.5 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

5.88
ATAK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


ATAK 20 SR 5
ATAK/SR 4 ∑A 34

ATAK%

58.82
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/19 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

21.05

WYD%

5.26

SKUT%

15.79
BLOK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


BLOK 4.5 B1 3
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 23 SR 5
∑P/SR 4.6

DOKŁ%

69.57

PERF%

26.09

WYD%

56.52

SKUT%

69.57
OBRONA

Mateusz Stecz

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 16 5 9 1 4 1 2 4 0 3 1 13 2 4 4 2 1 1 67 33 1 5
Rafał Skorek 14 5 13 1 7 2 4 0 0 1 0 15 2 1 7 12 1 1 36 5 3 0
Piotr Boniecki 9 5 9 0 7 1 3 0 0 0 0 9 1 5 8 7 0 0 65 25 2 0
Paweł Boratowski 8 5 6 0 2 2 2 0 0 2 0 13 0 3 6 5 0 2 56 19 2 0
Tomek Olkowski 7 5 6 0 6 1 0 1 0 0 0 8 1 0 2 6 1 1 20 0 0 0
Monika Tworek 0 5 0 0 2 0 1 0 0 0 0 11 4 0 0 0 0 0 0 0 3 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Stecz 25.5 5 20 1 8 3 2 3 3 1 0 12 4 4 13 8 0 1 65 15 6 0
Marcin Stempień 18 5 16 5 8 1 1 0 2 1 0 15 1 6 10 4 2 1 70 26 2 1
Adam Pempiak 17 5 16 3 4 1 8 0 0 1 1 18 4 6 12 4 0 4 69 23 2 1
Piotr Iwańczyk 7.5 5 4 0 2 0 3 1 1 2 2 7 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ela Dzioba 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20 1 1 0 0 0 0 100 100 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)