Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:15, 21:20, 20:12)
BESTCAN
Raport meczowy
45/68 ATAK 27/53
1 BLOK 1
4/59 SERWIS 1/48
11 BŁ. PRZECIWNIKA 18
61 SUMA 47

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

65

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

13.33
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 0.5 B1 0
SR 1 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 13.5 3 13 1 3 1 2 0 1 0 1 2 1 2 5 2 0 0 78 22 2 0
Mateusz Stecz 12 3 11 1 3 0 0 0 0 1 1 7 3 6 6 3 3 1 63 32 3 0
Jan Żaczek 10 3 10 2 2 0 2 0 0 0 0 5 1 3 2 0 0 0 100 60 3 0
Piotr Iwańczyk 8 3 6 1 0 0 1 0 0 2 4 7 2 1 2 1 0 0 75 25 2 0
Marcin Stempień 5 2 4 0 2 0 2 0 0 1 2 4 2 3 1 1 2 0 57 43 2 0
Rafał Winiewski 1.5 1 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 11.5 3 11 2 6 1 1 0 1 0 2 2 2 1 6 5 2 0 50 7 2 0
Marek Zaręba 8 3 7 2 1 0 1 0 0 1 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Jakub Trzciński 6 3 6 1 7 1 0 0 0 0 1 6 1 0 1 1 1 1 25 0 3 0
Krzysztof Panek 3 3 3 0 1 0 1 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Karol Gothardt 0.5 3 0 0 1 0 0 0 1 0 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 1 0 2 3 1 1 29 0 2 1
Tomasz Fabianowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 9 5 4 2 50 9 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)