Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
0
3
VS
(18:20, 16:20, 10:20)
MOIIB
Raport meczowy
26/74 ATAK 35/63
2 BLOK 7
3/45 SERWIS 4/59
13 BŁ. PRZECIWNIKA 14
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Zacharski

MOIIB


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 8 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

9.09
ATAK

Marcin Zacharski

MOIIB


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Marcin Zacharski

MOIIB


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

90.91

PERF%

9.09

WYD%

90.91

SKUT%

90.91
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Korpak 10 3 9 1 5 0 3 1 0 0 1 5 0 0 4 4 3 3 29 0 5 0
Tomek Olkowski 6 3 6 2 3 2 3 0 0 0 0 5 0 0 5 2 1 0 63 0 1 1
Piotr Boniecki 5 3 4 6 6 0 1 1 0 0 3 4 1 1 5 4 0 0 60 10 3 0
Jarek Bączek 4 3 3 2 5 3 1 0 0 1 2 6 0 0 6 3 2 0 55 0 5 0
Paweł Boratowski 4 3 2 2 1 2 0 0 0 2 1 7 0 1 9 1 0 0 91 9 3 0
Monika Tworek 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Zacharski 13 3 8 1 3 0 0 4 0 1 1 8 1 0 2 1 2 2 29 0 5 1
Andrzej Krapa 11 3 11 1 4 1 0 0 0 0 0 8 1 2 9 5 3 0 58 11 3 1
Damian Majewski 9.5 3 7 3 1 0 0 1 1 1 2 6 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2
Karol Krzewiński 7.5 3 6 0 3 1 1 0 1 1 1 3 1 0 2 1 2 1 33 0 0 1
Daniel Saganek 2.5 3 1 0 0 0 1 0 1 1 2 7 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Małgorzata Rojek 2.5 3 2 0 7 0 1 0 1 0 0 11 1 2 3 4 1 0 50 20 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)