Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
0
3
VS
(20:21, 11:20, 20:21)
PKO BP
Raport meczowy
26/61 ATAK 20/36
7 BLOK 2
1/52 SERWIS 3/45
17 BŁ. PRZECIWNIKA 37
51 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

PKO BP


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

66.67

SERWIS%

6.67
ATAK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Maciej Rogulski

PKO BP


SERWIS 1/11 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

9.09

WYD%

-9.09

SKUT%

9.09
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 10.5 3 7 0 3 0 0 3 1 0 0 2 2 2 3 3 1 0 56 22 0 0
Marcin Kalbarczyk 8.5 3 7 4 4 0 3 0 1 1 3 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Mateusz Macioszczyk 7.5 3 6 3 0 1 3 1 1 0 2 6 1 3 6 0 1 2 75 25 3 1
Adam Wyczołek 4 3 3 0 5 3 3 1 0 0 3 7 1 8 12 7 1 0 71 29 1 0
Mariusz Gołębiewski 3.5 3 3 0 3 0 0 0 1 0 1 8 1 1 2 0 0 1 75 25 0 1
Katarzyna Dalewska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 17 3 16 1 3 1 3 0 0 1 2 10 2 6 1 2 4 0 54 46 0 1
Maciej Rogulski 4 3 3 2 2 2 2 0 0 1 0 8 2 2 4 1 0 1 75 25 1 1
Adrian Płachta 3 3 1 0 0 0 0 1 2 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Edyta Czapska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 6 3 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)