Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PWC
1
3
VS
(20:17, 13:20, 10:20, 18:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
29/75 ATAK 5/23
1 BLOK 0
5/63 SERWIS 1/20
26 BŁ. PRZECIWNIKA 71
61 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Dykty

PWC


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

61.9

SERWIS%

7.69
ATAK

Adrian Dykty

PWC


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 21

ATAK%

61.9
SERWIS

Marcin Solarski

PWC


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

22.22

WYD%

-11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Sebastian Juszczyński

PWC


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Adrian Dykty

PWC


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 7
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 14 4 13 1 2 2 3 62 21 0 0 1 0 11 1 5 5 8 0 3 48 24 5 2
Maciej Fryń 11 4 11 3 8 1 6 38 29 0 0 0 1 7 1 5 4 3 1 2 60 33 1 0
Sebastian Juszczyński 4 4 3 1 2 1 2 33 9 1 0 0 1 8 1 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Marcin Solarski 3 4 1 0 1 0 0 50 2 0 0 2 0 4 3 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Marta Śmieszek 2 4 1 2 2 0 0 20 5 0 0 1 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Przemysław Łukasik 1 4 0 1 3 1 4 0 9 0 0 1 1 8 1 1 1 0 0 0 100 50 0 1
Tomek Kociołek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 4 8 5 1 36 18 1 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 5 4 5 2 8 0 5 25 20 0 0 0 0 6 2 5 6 1 1 1 79 36 2 1
Andrey Pronoza 1 4 0 0 2 0 1 0 3 0 0 1 0 9 2 3 2 1 0 0 83 50 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)