Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I m.

WARSFOLL
3
0
VS
(20:6, 20:15, 20:17)
MOIIB
Raport meczowy
26/50 ATAK 17/50
4.5 BLOK 2
9/50 SERWIS 2/40
20.5 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 38
52

ATAK%

18

SERWIS%

34

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 8 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

61.54

SERWIS%

36.36
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

63.64

WYD%

18.18

SKUT%

36.36
BLOK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

100

PERF%

60

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 13.5 3 8 1 1 0 3 1 1 4 3 2 2 4 5 2 1 0 75 33 3 0
Mateusz Stecz 12 3 8 4 2 0 0 2 0 2 2 4 2 4 0 0 0 1 80 80 1 2
Adam Pempiak 6.5 3 6 0 4 1 1 0 1 0 3 6 0 3 2 0 0 0 100 60 0 0
Piotr Iwańczyk 5.5 3 3 0 1 0 0 0 1 2 2 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Rafał Winiewski 2 2 1 2 2 1 1 0 0 1 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 8 3 6 1 2 2 2 1 0 1 0 7 0 5 8 0 6 3 59 23 1 0
Damian Majewski 4 3 4 1 3 1 0 0 0 0 1 5 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0
Daniel Saganek 3 3 2 0 1 0 1 1 0 0 0 8 0 0 0 0 0 2 0 0 1 0
Karol Krzewiński 3 3 3 2 5 2 0 0 0 0 1 1 3 0 1 0 0 1 50 0 1 0
Marcin Zacharski 2 3 2 1 3 1 1 0 0 0 1 5 1 1 2 2 1 0 50 17 0 0
Małgorzata Rojek 1 3 0 0 3 0 1 0 0 1 1 4 0 2 6 1 5 2 50 13 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)