Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III m.

PROJEKT TEAM
1
3
VS
(20:16, 14:20, 18:20, 16:20)
BESTCAN
Raport meczowy
36/78 ATAK 31/64
5 BLOK 4
4/70 SERWIS 2/66
23 BŁ. PRZECIWNIKA 39
68 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

22.22
ATAK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/9 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Jakub Trzciński

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

63.64

PERF%

27.27

WYD%

63.64

SKUT%

63.64
OBRONA

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 15 4 11 0 5 0 3 1 2 2 1 4 2 3 4 4 0 0 64 27 3 0
Paweł Boratowski 11 4 9 2 1 2 1 1 2 0 2 4 2 5 0 2 1 0 63 63 1 1
Piotr Boniecki 8 4 6 1 5 0 4 1 0 1 1 7 0 12 5 8 2 1 61 43 2 2
Marcin Chmielewski 7 4 7 1 5 0 6 0 0 0 2 12 3 4 3 2 2 0 64 36 0 1
Kuba Korpak 2 4 2 2 1 2 0 0 0 0 1 5 2 1 2 4 1 1 33 11 0 2
Monika Tworek 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 1 17 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marek Zaręba 14.5 4 11 4 2 2 4 1 1 2 2 17 0 0 0 3 0 0 0 0 1 1
Jakub Trzciński 12.5 4 10 4 7 3 2 2 1 0 1 9 1 2 2 4 0 0 50 25 0 0
Denis Ilkiewicz 9 4 9 2 1 0 2 0 0 0 3 9 1 5 5 10 0 1 48 24 3 2
Anastazja Łatszewa 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 3 2 3 1 2 45 27 0 0
Karol Gothardt 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)