Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V m.

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(14:20, 14:20, 21:20, 12:20)
PKO BP
Raport meczowy
27/74 ATAK 38/76
6 BLOK 6
5/62 SERWIS 6/62
23 BŁ. PRZECIWNIKA 30
61 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

PKO BP


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 19 BLOK 3 SERWIS 3

ATAK%

54.29

SERWIS%

27.27
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 35

ATAK%

54.29
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/9 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

33.33

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Jakub Kiliszek

PKO BP


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

12.5

WYD%

56.25

SKUT%

75
OBRONA

Maciej Rogulski

PKO BP


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 3
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 9.5 4 7 2 4 0 1 1 1 1 0 6 1 0 3 2 0 0 60 0 1 0
Dawid Prusiński 8.5 4 6 0 3 2 3 1 1 1 1 9 3 6 3 3 1 0 69 46 1 2
Piotr Gawroński 6.5 4 6 1 4 1 0 0 1 0 1 9 0 2 9 6 2 3 50 9 0 3
Ewa Bronisz 5.5 4 5 1 4 1 2 0 1 0 2 6 0 2 4 3 2 4 40 13 2 0
Andrey Pronoza 4 4 3 1 6 2 2 0 2 0 0 12 1 2 10 1 1 2 75 13 1 0
Giacomo Bima 4 4 0 1 3 2 1 1 0 3 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 25 4 19 4 6 3 3 3 0 3 0 7 1 0 1 1 1 0 33 0 0 0
Hubert Długozima 16.5 4 14 2 6 2 2 1 1 1 1 8 3 4 8 3 1 1 71 24 1 1
Maciej Rogulski 4 4 4 1 7 0 1 0 0 0 1 7 0 6 3 2 2 2 60 40 3 0
Adrian Płachta 3.5 4 1 0 1 0 0 1 1 1 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3
Edyta Czapska 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 13 4 0 0 0 0 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)