Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ENERGY TEAM
0
3
VS
(12:20, 10:20, 16:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
20/60 ATAK 8/17
2 BLOK 2
3/39 SERWIS 3/23
13 BŁ. PRZECIWNIKA 47
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

57.14

SERWIS%

18.18
ATAK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 14

ATAK%

57.14
SERWIS

Wiktoria Strucińska

ENERGY TEAM


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 0
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Wiktoria Strucińska

ENERGY TEAM


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 7 3 6 2 8 2 0 33 18 0 2 0 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Eryk Skóra 6.5 3 6 1 1 0 3 55 11 0 1 0 0 2 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Wiktoria Strucińska 4 3 2 0 2 0 1 40 5 0 0 2 1 5 0 1 3 2 0 1 57 14 5 0
Szymon Stańczyk 3 3 3 0 8 2 0 23 13 0 0 0 1 3 0 0 4 1 0 1 67 0 2 0
Łukasz Bielecki 3 2 3 0 0 1 5 33 9 0 0 0 0 1 2 1 5 5 2 3 38 6 2 0
Adam Bala 1 2 0 0 2 0 1 0 3 0 0 1 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Hubert Zach 0.5 3 0 0 1 0 0 0 1 0 1 0 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Kamil Rytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 4 2 4 50 10 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 11 3 8 1 4 0 1 57 14 1 0 2 2 4 3 0 8 2 1 1 67 0 3 0
Andrey Pronoza 2 3 0 1 1 1 0 0 3 0 2 1 0 10 1 1 4 1 1 1 63 13 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)