Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PWC
1
3
VS
(9:20, 18:20, 20:17, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
19/64 ATAK 42/85
4 BLOK 4
7/65 SERWIS 9/76
31 BŁ. PRZECIWNIKA 22
61 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 26.5 SR 4 PKT/SR 6.63
ATAK 19 BLOK 2.5 SERWIS 5

ATAK%

59.38

SERWIS%

29.41
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 32

ATAK%

59.38
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 5/17 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

29.41

WYD%

11.76

SKUT%

29.41
BLOK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

92.86

PERF%

14.29

WYD%

85.71

SKUT%

92.86
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 11
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 9 4 6 3 8 1 3 0 2 2 0 8 0 0 0 1 0 0 0 0 3 3
Adrian Dykty 8 4 8 1 4 0 1 0 0 0 1 9 0 4 4 3 3 5 42 21 3 0
Łukasz Troć 5.5 4 4 2 8 3 1 1 1 0 2 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marta Śmieszek 4.5 4 0 0 1 0 2 0 1 4 3 7 1 5 3 0 0 1 89 56 2 1
Przemysław Łukasik 2 4 1 2 2 0 3 0 2 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Marcin Solarski 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 8 2 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Tomek Kociołek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 9 8 6 3 45 16 2 2
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 26.5 4 19 3 2 3 5 2 1 5 0 9 3 6 2 3 1 1 62 46 8 3
Adam Pempiak 14 4 10 4 5 0 6 1 0 3 2 10 5 2 11 0 0 1 93 14 5 0
Marcin Stempień 9 4 9 3 1 0 3 0 0 0 4 10 2 5 6 9 3 1 46 21 3 0
Rafał Winiewski 4.5 4 4 2 5 1 0 0 1 0 0 8 2 0 0 0 1 0 0 0 3 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 7 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)