Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BUSNEX
2
3
VS
(20:16, 20:16, 9:20, 19:21, 10:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
30/79 ATAK 8/19
3 BLOK 2
8/78 SERWIS 1/30
37 BŁ. PRZECIWNIKA 77
78 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Trzciński

BUSNEX


PKT 16.5 SR 5 PKT/SR 3.3
ATAK 15 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

10
ATAK

Jakub Trzciński

BUSNEX


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Marek Zaręba

BUSNEX


SERWIS 3/16 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

25

WYD%

6.25

SKUT%

18.75
BLOK

Marek Zaręba

BUSNEX


BLOK 1.5 B1 1
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.3
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 15 SR 5
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

66.67
OBRONA

Marcin Tarka

BUSNEX


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
BUSNEX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 16.5 5 15 1 8 1 0 60 25 0 1 1 0 8 1 3 5 2 2 4 50 19 1 0
Marek Zaręba 9.5 5 5 2 14 1 0 23 22 1 1 3 1 10 2 0 1 1 0 0 50 0 3 1
Denis Ilkiewicz 7 5 5 4 3 1 2 33 15 0 0 2 1 12 3 1 5 4 0 2 50 8 1 0
Marcin Tarka 7 5 5 2 5 1 3 31 16 1 0 1 1 9 0 0 10 2 1 4 59 0 5 0
Anastazja Łatszewa 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 11 1 5 7 2 2 3 63 26 2 0
Karol Gothardt 0 5 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 8 5 7 0 10 1 0 39 18 1 0 0 3 3 2 0 10 4 1 0 67 0 1 0
Matija Belcic 3 5 1 0 0 0 0 100 1 1 0 1 4 14 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Andrey Pronoza 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 5 0 4 55 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)