Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
0
3
VS
(16:20, 11:20, 17:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
14/43 ATAK 37/62
0 BLOK 4
0/39 SERWIS 3/59
30 BŁ. PRZECIWNIKA 16
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 21 SR 3 PKT/SR 7
ATAK 18 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

78.26

SERWIS%

11.11
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 18 SR 3
ATAK/SR 6 ∑A 23

ATAK%

78.26
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

44.44

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

44.44

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 5 3 5 3 5 2 1 0 0 0 0 5 1 2 3 4 1 1 45 18 2 2
Krystian Wesołowski 5 3 5 4 3 2 2 0 0 0 0 5 2 3 1 7 1 1 31 23 1 0
Hubert Długozima 3 3 3 1 4 0 1 0 0 0 2 6 2 0 2 4 2 0 25 0 0 2
Marek Pamuła 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3
Aleksandra Włodarczyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 1 0 0 1 50 0 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 21 3 18 0 2 0 3 2 0 1 3 3 2 4 2 3 0 0 67 44 5 0
Piotr Iwańczyk 10.5 2 9 4 1 0 2 1 1 0 1 5 3 0 5 2 1 1 56 0 0 0
Marcin Stempień 5 1 5 1 2 0 0 0 0 0 0 1 2 1 0 1 2 0 25 25 0 0
Jan Żaczek 4 3 3 3 1 0 3 0 0 1 1 13 1 6 5 6 0 0 65 35 3 2
Rafał Winiewski 3.5 3 2 3 0 0 0 0 1 1 2 8 1 0 0 0 0 0 0 0 5 1
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)