Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:13, 20:12, 20:11)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
19/42 ATAK 18/52
2 BLOK 2
3/32 SERWIS 1/38
36 BŁ. PRZECIWNIKA 15
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Wykowski

WARSFOLL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Robert Wykowski

WARSFOLL


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Rafał Winiewski

WARSFOLL


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

54.55

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Robert Wykowski

WARSFOLL


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

85.71

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Paweł Blejder

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 13 3 12 2 4 0 0 1 0 0 2 2 1 6 1 0 0 0 100 86 1 0
Rafał Winiewski 8 3 4 1 3 1 2 0 2 3 3 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Zyśk 3 3 3 0 9 1 0 0 0 0 2 5 1 0 1 1 5 1 13 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 1 0 1 1 0 33 33 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Gawroński 5.5 3 5 1 4 1 1 0 1 0 0 4 0 0 1 0 0 1 50 0 1 0
Dawid Prusiński 5 3 5 0 6 1 2 0 0 0 0 2 2 6 1 0 4 1 58 50 0 1
Matija Belcic 4 3 3 0 2 2 3 0 0 1 5 6 1 1 0 0 0 0 100 100 2 0
Paweł Blejder 4 3 4 2 4 0 0 0 0 0 2 5 1 1 3 0 5 0 44 11 4 0
Giacomo Bima 1.5 3 0 0 0 0 0 1 1 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Andrey Pronoza 1 3 1 0 1 0 2 0 0 0 0 1 0 3 6 3 1 2 60 20 0 0
Ewa Bronisz 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 2 0 1 1 4 5 9 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)