Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
2
VS
(18:20, 20:13, 21:19, 18:20, 15:12)
ENERGY TEAM
Raport meczowy
50/118 ATAK 37/93
5 BLOK 8
14/94 SERWIS 6/83
23 BŁ. PRZECIWNIKA 33
92 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


PKT 25 SR 5 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 8

ATAK%

34.88

SERWIS%

29.63
ATAK

Jakub Trzciński

BESTCAN


ATAK 18 SR 5
ATAK/SR 3.6 ∑A 33

ATAK%

54.55
SERWIS

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


SERWIS 8/27 SR 5
SERWIS/SR 1.6

TR%

44.44

WYD%

18.52

SKUT%

29.63
BLOK

Łukasz Bielecki

ENERGY TEAM


BLOK 4 B1 3
SR 4 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Skibiński

BESTCAN


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

75

SKUT%

83.33
OBRONA

Kamil Rytel

ENERGY TEAM


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 11
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 25 5 15 4 18 2 4 2 0 8 4 12 3 2 7 2 2 0 69 15 5 0
Jakub Trzciński 21 5 18 2 9 3 1 1 0 2 2 9 2 3 7 3 0 1 71 21 4 2
Michał Skibiński 12 5 8 1 5 1 1 0 0 4 2 19 2 4 6 1 0 1 83 33 2 0
Damian Jędrzejewski 10 5 8 2 5 2 7 2 0 0 0 10 3 5 3 9 2 2 38 24 0 0
Anastazja Łatszewa 1 5 1 0 0 0 1 0 0 0 1 10 1 3 6 2 0 1 75 25 2 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 18.5 5 16 2 11 3 1 1 1 1 0 15 0 1 0 1 0 0 50 50 2 0
Szymon Stańczyk 11 4 11 4 5 0 3 0 0 0 1 4 1 2 2 2 0 0 67 33 5 0
Arkadiusz Mróz 8 4 6 5 5 1 3 1 2 0 1 8 1 6 6 4 1 3 60 30 2 0
Łukasz Bielecki 5 4 1 1 3 1 0 3 2 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Hubert Zach 4.5 5 0 0 2 0 0 0 1 4 0 13 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Wiktoria Strucińska 2 5 1 0 3 0 1 0 0 1 0 10 0 7 4 9 0 6 42 27 1 1
Adam Bala 2 4 2 0 1 0 1 0 0 0 1 8 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamil Rytel 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 4 7 2 3 50 33 9 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)