Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
3
0
VS
(20:16, 20:11, 20:17)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
27/58 ATAK 26/66
4 BLOK 0
7/59 SERWIS 4/45
22 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

42.86

SERWIS%

14.29
ATAK

Karol Krzewiński

MOIIB


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Daniel Saganek

MOIIB


SERWIS 4/17 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

29.41

WYD%

23.53

SKUT%

23.53
BLOK

Karol Krzewiński

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Marcin Zacharski

MOIIB


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Małgorzata Rojek

MOIIB


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radek Białorudzki 9.5 3 8 3 2 0 1 0 1 1 1 3 2 3 3 2 0 1 67 33 1 0
Damian Majewski 7.5 3 6 3 2 0 1 0 1 1 0 11 1 2 1 0 1 1 60 40 1 0
Karol Krzewiński 7.5 3 5 2 1 0 0 2 1 0 1 4 2 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Marcin Zacharski 7.5 3 6 0 9 0 0 0 1 1 1 3 1 3 3 1 0 0 86 43 2 0
Daniel Saganek 4 3 0 0 2 0 0 0 0 4 1 12 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Małgorzata Rojek 2 3 2 1 2 0 2 0 0 0 1 7 1 6 3 2 1 1 69 46 4 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 10 3 9 1 8 1 2 0 0 1 0 3 3 2 4 2 0 2 60 20 1 0
Matija Belcic 7 3 6 0 6 2 3 0 0 1 3 3 1 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Andrey Pronoza 5 3 4 0 3 1 2 0 0 1 0 6 1 1 9 3 2 1 63 6 1 0
Ewa Bronisz 4 3 3 0 4 0 0 0 0 1 1 5 0 4 5 4 0 4 53 24 1 1
Piotr Gawroński 3 3 3 2 4 0 0 0 0 0 0 5 1 2 1 4 0 0 43 29 4 1
Giacomo Bima 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)