Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
2
VS
(20:8, 20:12, 17:20, 17:20, 15:12)
WARSFOLL
Raport meczowy
41/78 ATAK 42/92
12 BLOK 5
7/89 SERWIS 5/72
29 BŁ. PRZECIWNIKA 20
89 SUMA 72

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 21 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

52.5

SERWIS%

15.38
ATAK

Mikołaj Tataruch

PANATTONI


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 24

ATAK%

66.67
SERWIS

Marta Sieklucka

PANATTONI


SERWIS 2/11 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

18.18

WYD%

18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


BLOK 5 B1 2
SR 5 B2 6
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kacper Stelmach

PANATTONI


∑P 13 SR 5
∑P/SR 2.6

DOKŁ%

84.62

PERF%

38.46

WYD%

76.92

SKUT%

84.62
OBRONA

Mikołaj Tataruch

PANATTONI


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mikołaj Tataruch 19.5 5 16 0 3 3 2 2 1 1 0 7 2 2 8 1 0 1 83 17 5 1
Dariusz Sierpiński 12 5 4 0 2 0 1 2 6 3 1 12 2 1 4 0 2 1 63 13 1 0
Kacper Stelmach 12 5 9 2 5 0 2 1 4 0 3 16 2 5 6 1 0 1 85 38 1 0
Adam Kwiecień 8.5 5 7 0 3 1 1 0 1 1 1 19 0 2 1 1 0 0 75 50 4 1
Piotr Krzak 6 5 5 0 5 1 6 1 0 0 1 5 2 1 3 1 0 0 80 20 0 0
Marta Sieklucka 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 9 0 3 5 2 3 2 53 20 0 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 26 5 21 6 5 3 5 3 0 2 0 7 4 6 12 5 0 1 75 25 3 0
Piotr Iwańczyk 14 5 12 4 5 6 3 0 0 2 2 5 6 4 13 10 2 0 59 14 4 1
Krzysztof Zyśk 7 5 5 0 7 2 0 2 0 0 1 7 2 1 1 2 2 1 29 14 2 0
Rafał Winiewski 4 5 4 1 1 1 1 0 0 0 1 19 2 1 2 2 1 3 33 11 2 1
Ela Dzioba 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 1 0 8 1 1 2 67 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)