Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MOIIB
1
3
VS
(17:20, 20:17, 17:20, 9:20)
PKO BP
Raport meczowy
28/85 ATAK 45/93
8 BLOK 7
4/64 SERWIS 5/75
23 BŁ. PRZECIWNIKA 20
63 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Radek Białorudzki

MOIIB


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 15 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

51.72

SERWIS%

12.5
ATAK

Tomasz Błądziński

PKO BP


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 26

ATAK%

57.69
SERWIS

Jakub Kiliszek

PKO BP


SERWIS 4/14 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

57.14

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Jakub Kiliszek

PKO BP


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Tomasz Błądziński

PKO BP


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Tomasz Błądziński

PKO BP


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Radek Białorudzki 19 4 15 3 9 2 0 3 0 1 0 6 1 7 7 2 3 0 74 37 2 1
Damian Majewski 7 4 7 4 3 2 3 0 0 0 1 11 0 1 1 0 1 0 67 33 2 0
Karol Krzewiński 7 4 4 3 3 0 2 1 2 1 0 6 3 1 1 1 0 1 50 25 0 0
Małgorzata Rojek 4 4 1 1 2 0 0 1 0 2 3 13 2 5 3 5 1 2 50 31 1 3
Daniel Saganek 1.5 4 0 0 0 1 0 0 3 0 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Zacharski 1.5 4 1 3 9 3 4 0 1 0 0 6 1 8 7 4 2 1 68 36 2 1
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Błądziński 17.5 4 15 2 6 2 1 1 1 1 2 11 0 4 3 0 1 0 88 50 4 2
Jakub Kiliszek 17 4 10 4 3 0 3 2 2 4 4 2 4 5 5 3 0 1 71 36 1 1
Patryk Łabuszewski 11 4 11 4 5 1 1 0 0 0 1 5 4 2 5 7 1 1 44 13 1 0
Daniel Chudecki 8 4 7 1 6 3 3 0 2 0 0 12 2 1 1 2 1 0 40 20 2 1
Adrian Płachta 3 4 2 0 1 0 0 1 0 0 0 14 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Magda Surdy 0.5 4 0 1 0 1 0 0 1 0 0 9 0 4 4 2 0 1 73 36 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)