Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
2
3
VS
(20:15, 17:20, 15:20, 21:20, 6:15)
BESTCAN
Raport meczowy
35/76 ATAK 50/95
6 BLOK 5
2/70 SERWIS 9/89
36 BŁ. PRZECIWNIKA 26
79 SUMA 90

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 27 SR 5 PKT/SR 5.4
ATAK 20 BLOK 4 SERWIS 3

ATAK%

50

SERWIS%

20
ATAK

Michał Skibiński

BESTCAN


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 25

ATAK%

64
SERWIS

Michał Skibiński

BESTCAN


SERWIS 2/9 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

22.22

WYD%

11.11

SKUT%

22.22
BLOK

Marcin Stempień

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Skibiński

BESTCAN


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

81.82

PERF%

0

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Karol Gothardt

BESTCAN


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Iwańczyk 15.5 5 14 2 7 0 1 0 1 1 2 16 0 1 8 3 1 2 60 7 5 1
Adam Pempiak 13 5 12 4 5 4 4 1 0 0 1 16 0 6 10 7 1 2 62 23 5 0
Jan Żaczek 9 4 7 3 4 0 3 1 0 1 1 7 0 2 3 1 2 2 50 20 3 0
Rafał Winiewski 3.5 5 1 0 0 0 1 1 3 0 1 8 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Stempień 2 1 1 0 3 0 0 1 0 0 1 1 1 0 6 2 0 0 75 0 0 0
Ela Dzioba 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 1 0 0 0 0 2 0 0 3 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 27 5 20 4 6 4 6 4 0 3 2 6 4 0 3 1 2 1 43 0 4 0
Michał Skibiński 18 5 16 0 4 1 4 0 0 2 0 6 1 0 9 1 1 0 82 0 2 1
Jakub Trzciński 9 5 6 1 4 1 0 0 0 3 0 11 1 1 8 13 2 0 38 4 3 2
Denis Ilkiewicz 6.5 5 6 0 3 1 2 0 1 0 2 11 0 2 7 3 1 1 64 14 3 0
Marek Zaręba 2 5 2 0 4 0 0 0 0 0 2 10 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Anastazja Łatszewa 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 12 0 0 9 3 1 0 69 0 3 2
Karol Gothardt 0.5 5 0 0 0 0 0 0 1 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)