Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(20:21, 20:13, 20:21, 16:20)
PANATTONI
Raport meczowy
39/82 ATAK 31/67
5 BLOK 6
7/77 SERWIS 7/75
25 BŁ. PRZECIWNIKA 31
76 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 15.5 SR 4 PKT/SR 3.88
ATAK 12 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

46.15

SERWIS%

7.69
ATAK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

0

WYD%

37.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 15.5 4 12 2 5 2 5 2 1 1 3 6 3 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Dawid Prusiński 11.5 4 11 2 5 3 3 0 1 0 1 8 7 0 6 5 3 0 43 0 3 2
Paweł Blejder 9.5 4 8 2 5 1 2 1 1 0 2 8 3 3 9 10 1 2 48 12 4 0
Ewa Bronisz 6.5 4 3 0 1 1 1 0 1 3 1 6 1 0 5 1 1 1 63 0 0 0
Andrey Pronoza 4 4 4 1 1 0 1 0 0 0 3 6 2 0 6 7 1 3 35 0 5 0
Giacomo Bima 4 4 1 0 0 0 0 0 0 3 1 7 2 0 0 1 0 0 0 0 2 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mikołaj Tataruch 14 4 10 0 7 0 5 2 0 2 1 9 0 0 5 5 6 2 28 0 4 0
Piotr Krzak 10 4 8 2 2 2 1 0 0 2 2 6 2 0 4 1 2 2 44 0 2 1
Kacper Stelmach 9 4 4 0 4 0 1 2 0 3 4 12 3 1 7 5 0 2 53 7 3 1
Witold Przychodzeń 5.5 4 4 0 1 1 1 1 1 0 0 7 3 0 2 0 1 0 67 0 1 0
Adam Kwiecień 5.5 4 5 3 3 2 1 0 1 0 0 10 0 1 1 2 3 0 29 14 6 0
Marta Sieklucka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 1 0 5 0 1 14 14 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)