Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:14, 20:16, 21:19)
PKO BP
Raport meczowy
32/71 ATAK 30/79
4 BLOK 6
4/60 SERWIS 0/50
21 BŁ. PRZECIWNIKA 13
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marek Zaręba

BESTCAN


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 15

ATAK%

66.67
SERWIS

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

23.08

WYD%

0

SKUT%

15.38
BLOK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

84.62

PERF%

23.08

WYD%

84.62

SKUT%

84.62
OBRONA

Tomasz Błądziński

PKO BP


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marek Zaręba 11 3 10 1 3 0 1 1 0 0 0 7 0 1 1 2 0 0 50 25 4 1
Paweł Sutyniec 8 3 6 1 2 2 1 2 0 0 2 8 2 0 4 3 0 0 57 0 2 0
Michał Skibiński 8 3 7 0 7 1 0 0 0 1 1 4 2 2 6 1 4 0 62 15 2 1
Jakub Trzciński 7 3 5 1 4 1 1 1 0 1 1 7 1 3 2 1 1 0 71 43 3 2
Denis Ilkiewicz 5 3 3 3 4 0 0 0 0 2 1 8 2 3 8 2 0 0 85 23 2 1
Alina Urbanovich 1 3 1 0 4 2 0 0 0 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 11 3 9 4 4 0 3 2 0 0 0 5 1 0 1 1 0 1 33 0 0 0
Jakub Kiliszek 9.5 3 8 2 4 1 3 1 1 0 2 4 3 4 7 3 1 2 65 24 1 0
Tomasz Błądziński 8 3 7 4 7 3 1 1 0 0 0 6 1 5 2 6 3 0 44 31 4 0
Daniel Chudecki 4.5 3 3 2 6 0 3 1 1 0 1 5 0 0 2 2 0 1 40 0 0 1
Marek Pamuła 3 3 3 0 2 0 0 0 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 1 2
Dariusz Bonisławski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 3 2 0 58 50 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)