Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
2
3
VS
(11:20, 21:20, 20:13, 13:20, 12:15)
PWC
Raport meczowy
33/106 ATAK 35/94
3 BLOK 7
4/78 SERWIS 12/87
37 BŁ. PRZECIWNIKA 34
77 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Fryń

PWC


PKT 23 SR 5 PKT/SR 4.6
ATAK 17 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

47.22

SERWIS%

30.77
ATAK

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


ATAK 2 SR 5
ATAK/SR 0.4 ∑A 4

ATAK%

50
SERWIS

Maciej Fryń

PWC


SERWIS 4/13 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

38.46

WYD%

0

SKUT%

30.77
BLOK

Przemysław Łukasik

PWC


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

87.5

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Adrian Dykty

PWC


OBRONA 12 SR 5
OBRONA/SR 2.4 ∑O 16
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Kaliszuk 21.5 5 19 6 5 2 7 1 1 1 0 10 5 3 9 11 1 3 44 11 3 1
Matija Belcic 5 5 5 5 8 1 2 0 0 0 2 12 1 0 2 0 3 2 29 0 4 2
Ewa Bronisz 4.5 5 4 2 7 1 7 0 1 0 0 5 3 1 6 4 2 4 41 6 3 3
Giacomo Bima 4 5 2 0 2 0 0 0 0 2 3 11 3 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Piotr Gawroński 3.5 5 2 3 2 0 0 0 1 1 0 8 1 2 5 0 0 1 88 25 7 1
Andrey Pronoza 1.5 5 1 1 7 3 2 0 1 0 0 9 1 2 7 1 2 1 69 15 3 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 23 5 17 3 9 1 6 0 4 4 1 4 4 0 0 0 0 0 0 0 3 3
Łukasz Troć 12.5 5 11 1 7 2 3 0 3 0 2 6 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1
Przemysław Łukasik 7.5 5 2 1 4 0 0 1 3 3 3 14 2 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Marcin Solarski 4 5 1 0 0 0 1 0 0 3 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 2 3
Adrian Dykty 3.5 5 2 3 4 0 7 0 1 1 1 16 3 6 6 8 2 3 48 24 12 4
Marta Śmieszek 3.5 5 2 1 3 0 2 0 1 1 0 7 1 5 1 4 0 1 55 45 2 2
Tomek Kociołek 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 13 10 3 0 52 4 6 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)